Незважаючи на повномасштабну війну в Україні, яка розпочалася в лютому 2022 року, банківська система нашої держави виявилася на висоті та і попри неминучі неминучі інфляційні процеси, продовжує залишатися стабільною та надійною, забезпечуючи належну якість різноманітних банківських послуг та надаючи клієнтам доступ до проведення електронних платежів у відповідно до вимог міжнародних стандартів. Сказане в повній мірі стосується одної з найбільш популярних в Україні банківських установ – Монобанку, фахівці якого невпинно працюють над забезпеченням швидких та безпечних транзакцій як в межах України, так і за кордон. Отримання вичерпних відповідей щодо питань з банківського обслуговування забезпечує моно гаряча лінія, яка є складовою фінансової безпеки клієнтів.
В чому особливості гарячої лінії Монобанку
Використання зручного мобільного додатку, QR-кодів, кешбеку та бонусів в поєднанні з належним рівнем кібербезпеки дозволяє Монобанку і в період війни забезпечувати незмінно високий рівень швидких, зручних та безпечних банківських послуг, які відповідають найвищим світовим стандартам. Водночас для активної комунікації з клієнтами Монобанк використовує гарячу лінію, дзвінок на яку пов’язаний з певними вимогами щодо:
- наявності у клієнта, що подзвонив на гарячу лінію достатньо вільного часу, адже для розгляду окремих питань оператору може знадобитися час для належної обробки чи переадресування отриманого запиту:
- прискорення обробки запиту та зручності спілкування з оператором. Перед дзвінком варто подбати про підготовку необхідної інформації з особистими даними клієнта та номерами його банківських рахунків, якщо питання стосуватиметься банківських транзакцій;
- використання різних засобів комунікації з оператором.
Зробити запит на гарячу лінію Монобанку можна за номерами телефонів, зазначеними на офіційному веб-сайті банківської установи або за допомогою Вайбера чи Телеграм, функціонал яких дозволяє обмін інформацією з належним шифруванням переписки. Крім того, для запиту на гарячу лінію Монобанку можна скористатися його сторінкою у Facebook.
Переваги використання мобільного додатку
Запит на гарячу лінію Монобанку можна зробити і за допомогою спеціального мобільного додатку – достатньо інноваційного сервісу, функціональні можливості якого дозволяють отримати вичерпну консультацію оператора незалежно від місця перебування клієнта, який може скористатися власним гаджетом для оформлення запиту.
Використання мобільного додатку для оформлення запиту на гарячу лінію дозволяє значно зекономити час клієнта, якому не потрібно очікувати в черзі на з’єднання з оператором. Крім того, мобільний додаток від Монобанку є своєрідний фінансовий гід, на сторінках якого публікується величезний масив інформації щодо послуг банку, включно з умовами оформлення депозитів, правил отримання кешбеку, кредитних лімітів, вибору та поповнення платіжних карток Монобанку тощо