За умов конкурентного ринку саме бренд є одним із головних активів компанії. Разом з діловим іміджем вони складають те, що не обмежується поняттям «просто назва». Бренд і брендинг як складники репутаційного капіталу – це дві важливі засади стратегії компанії.
Бренд-маркетинг – це просування бренду таким чином, аби підвищити його впізнаваність і лояльність клієнтів. Замість того, щоб виокремлювати певний продукт або послугу, маркетингова стратегія просуває всю компанію, акцентуючи на її перевагах. У такий спосіб досягається:
- Впізнаваність торгової марки. Компанія ідентифікується за назвою, логотипом, слоганом, кольором. Класичний приклад – Coca Cola з її гаслом «Свято наближається».
- Індивідуальний брендинг. Застосовується як бренд-парасолька, коли на ринок виходять нові продукти під маркою основного. Приклад – компанія Mars і її Snickers, Twix, Bounty, M&M’s.
- Власна торгова марка. Це товари власного мерчу, які надсилають споживачам меседж бренду. Наприклад, мережа «АТБ» має товари під власними лого: De Luxe Foods & Goods Selected – у преміальному сегменті, «Своя лінія» – в середньому, «Розумний вибір» – у бюджетному.
- Асоціативний брендинг. Тут ключовим є вибудування асоціацій у клієнта зі способом життя лідера стилю. Згадаймо кросівки Nike і Кріштіану Роналду.
- Краудсорсінг. Передбачає залучення широкої громадськості, що дає змогу наблизитися до споживача та стимулювати інтерес до товару.
Тож бізнес ставиться до брендингу, зокрема до мерчу для компаній, як до потужного каналу, який продукує певні цінності, структурує споживчий досвід, розробляє рекламу певного стилю.
Фірмовий стиль – що це?
Побудова бренду – це процес не одномоментний. Досить важливими для досягнення очікуваних результатів є:
- неймінг – розробка назви;
- фірмовий стиль – це фактично корпоративний брендбук, тобто набір графічних, словесних, інших елементів, які є константою.
Функціями фірмового стилю є ідентифікація компанії та гнучкість поведінки бренду. Застосування корпоративної айдентики працює на постійне підвищення репутаційного капіталу як активу компанії.
Мерч для компанії
Мерч – це будь-яка продукція, на яку нанесено оригінальну фірмову символіку, яка приносить:
- впізнаваність, що вимірюється опитуваннями та фокус-групами, моніторингом соцмереж, аналізом пошукового та вебтрафіка;
- лояльність, про що свідчать дані про поведінку споживачів.
Брендування – це не тільки виготовлення корпоративного одягу із символікою. Це сувенірна продукція найрізноманітнішого спектра – брендовані подарунки, сувеніри, набори до свят для чоловіків і жінок тощо.
Брендована продукція для реклами
Брендований мерч – це достатньо бюджетний канал просування бренду. Потрібно лише замовити унікальний дизайн і брендування у Full Motion. Компанія гарантує високу якість нанесення фірмового стилю на будь-яку поверхню рекламно-сувенірної продукції.